Alla inlägg den 17 mars 2016

Av Juliana Ceraolo - 17 mars 2016 18:55

Tja Tja kompisar. Jag är som ni vet, tillsammans med Rickard. Jag vet att jag är oemotståndlig, men detta är inte okej. Ni kan inte tro att det finns någon bättre än Rickard för mig. Ni har inte rätten till att ragga på mig. Precis som om jag vore Britta rista. Näe nu får det va nog. Men ni ändra som läser min blogg med glädje och inte handen innan för byxorna när ni läser, älskar jag! Puss på er andra och pisk till raggarna

Av Juliana Ceraolo - 17 mars 2016 15:07

 Tja tja mina vänner. Jag skiljdes med Rickard efter vi hade gift oss för typ ett år sen. Men nu är vi på goda vägar och vi ska gifta om oss! Lyckligt vis!  WHOPPIDOOOH! Alla är välkomna på bröllop den  7/4 2016 kl 16:30 hemma hos min kompis Kerstin, hjortmossegatan 103 Trollhättan  (portkod: 1367). Det kan hända att datumet, tiden och platsen ändras p.g.a förhinder. Men ni  vet ni iallafall att det blir av och så. Detta är ett stort steg för oss alla och jag kommer nu ni framtiden vara en gift fru, så passa er! Jag valde att låta alla som vill och läser bloggen komma, för att ni är mina enda vänner som förstår mig. Detta vill jag dela med er! Så om ni ser detta inlägg, dela med er och berätta för vänner och familj! Tipsa gärna om min blogg också. Tjingiling /Juliana   

Av Juliana Ceraolo - 17 mars 2016 11:39

Rickard köte mig en overall i tisdags. Fan vad fin den va! Rosa och lila med paljetter, WHOPPIDOOOOOH!

Bloppis-annons
Av Juliana Ceraolo - 17 mars 2016 11:33

WOPPIDOOOOH! Nu har det vi alla längtat efter kommit! Uthyrning av mina leksaker som min man tagit med från Tyskland. Det är allt från gunghästar till jojjos. Man får jätte gärna komma hit och leka eller uthyrning hemma i 6 dagar. Skriv bara vad du är intresserad av, så kommer bilder och priser, bye!

Hobby & Samlarprylar, Uthyres - Mörbylånga (Kalmar län)
Telefon:    000hej
 
Av Juliana Ceraolo - 17 mars 2016 11:23

Hej mina vänner. Jag har en längtan efter min kille, Rickard Åhnberg. Han är en kille på 30 år sen i förrgår. Han är en stilig gentleman och, ja. Helt perfekt! Gröna ögon, Ljusbrunt hår och mullig. Han är nu på en affärsresa i Tyskland, som vanligt.... Där handlar han leksaker och sånt. Imorgon är en dag närmare min BABE. Så tänker jag varje dag. åh, jag längtar, längtar 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards