Direktlänk till inlägg 17 mars 2016

Leksaker

Bloppis-annons
Av Juliana Ceraolo - 17 mars 2016 11:33

WOPPIDOOOOH! Nu har det vi alla längtat efter kommit! Uthyrning av mina leksaker som min man tagit med från Tyskland. Det är allt från gunghästar till jojjos. Man får jätte gärna komma hit och leka eller uthyrning hemma i 6 dagar. Skriv bara vad du är intresserad av, så kommer bilder och priser, bye!

Hobby & Samlarprylar, Uthyres - Mörbylånga (Kalmar län)
Telefon:    000hej

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Juliana Ceraolo - 1 augusti 2016 21:32

Ringbergsfors. Och välkomna till ett nytt inlägg här på min blogg. Bloggen kommer nu framöver inte bara vara min. Min lille fjärtis Rickard kommer också göra inlägg här faktiskt. Det blir väl kul? Han är ju redan med såpass mycket att jag tror att de...

Av Juliana Ceraolo - 9 juni 2016 21:03

Mochen da!  Jo, jag tänkte nu skriva lite om berättelsen om mitt FDT barn.   Det började såhär. Jag och Rickard hade vart ute på krogen och kom sedan hem till mina kusiner som jag skulle passa under kvällen. Vi var fulla, och vi bjöd barnen på en...

Av Juliana Ceraolo - 9 juni 2016 20:49

Hej mina små sopisar.  Nu var det ett tag sen som jag bloggade och det är jag så hemskt ledsen för. Tänker inte gå in på detaljer osv.. Men huvudsaken är ju att jag kan blogga igen!    Nu är sommaren på gång. Eller ja, eftersom att sommarlovet pr...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 20:41

Kokerska. I detta blogginlägg tänkte jag skriva 10 sanningar om min BAE, Rickard Åhnberg! Jag skrev i mitt förra inlägg att det var ett av mina förslag. Men nu kör vi det! Vem vill inte veta 10 sanningar om min tyska mulliga utomhus pudding? Näe, ha!...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 10:54

Oj. Nu tänkte jag skriva lite info för dig som prenumerant. De är viktigt, så håll koll. Jag kommer försöka skriva iallafall 5 inlägg i veckan. Blir det bra? Och det kan bli mer, men inte mindre. Minst 5 iallafall. Och jag har lite idé torka tyvärr. ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards