Direktlänk till inlägg 9 juni 2016

Mitt FDT barn

Av Juliana Ceraolo - 9 juni 2016 21:03

Mochen da!  Jo, jag tänkte nu skriva lite om berättelsen om mitt FDT barn.


Det började såhär. Jag och Rickard hade vart ute på krogen och kom sedan hem till mina kusiner som jag skulle passa under kvällen. Vi var fulla, och vi bjöd barnen på en del "läsk" på kvällen där då. Inget mer tokigt med det. Kvällen rusade i väldans fart och ungarna började bli riktigt flummiga av alkoholen som vi gav dem. Vi alla skulle sova i en enkel säng som var ihop puttade med en dubbelsäng. När vi väl skulle sova så hände det en del på min och R:s sida av sängen. Barnen fnittrade i början, men efter en tag så kunde man känna doft av ursugen förtjocknad whiskey, och då visste vi att de hade somnat. Vi fortsatte med vårat lila "fredags mys". Men efter ett tag börjas er lukta mer och mer ursugen förtjocknad whiskey i rummet. Vi tittade då på muffen och korven

( Snoppen och snippan,  yeah I Love u) och där ser vi att whiskyn runnit ur barnens munnar och nuddat the condom. Vilket va så starkt och hög alkohol halt att det spräckte kondomen. Vi båda fick lite smått panik, men tänkte inte mer på det. Jadajadajada jada senare , kommer då barnet. Nånting på "V" hette han. Men minns inte riktigt resten av namnet. Rickard jobbade så mycket, så han ville att jag skulle adoptera bort "V" . Men jag tvivlade och tog hand om honom i säkert 3 månader. Men han såg ut som en apa, hade redan finnar stora som 5: kronor, och va döv. Så de klart att jag adopterade bort han efter ett tag. Äsch, jag har inte skuldkänslor. Han bor ju hos Ove och Kerstin nu. De har ett smisk rum, och plåt servetter. Men allt har gått bra säger dem. De vill inte att jag ska hälsa på, eller ens Smsa dem på några år. Men de vill väl antagligen bara ha lite egen tid med den där fula "V" smisk ungen. 


Ja, det var nästan hela historien. Ganska awkward men ja, så är mitt liv! 


Jävla nissar / Juliana Kattarina Ceraolo Velmonte 

 
 
Ingen bild

Hatter

9 juni 2016 21:30

Asså vafan är det för fel på dig?! Du borde fan sitta i fängelse din jävla sykopat, när du väl är där så hoppas jag att du blir misshandlad och våldtagen i duschen. FITTA

Juliana Ceraolo

1 augusti 2016 21:27

Kul att du också gillar snor. Ha en trevlig påsk, min vän :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Juliana Ceraolo - 1 augusti 2016 21:32

Ringbergsfors. Och välkomna till ett nytt inlägg här på min blogg. Bloggen kommer nu framöver inte bara vara min. Min lille fjärtis Rickard kommer också göra inlägg här faktiskt. Det blir väl kul? Han är ju redan med såpass mycket att jag tror att de...

Av Juliana Ceraolo - 9 juni 2016 20:49

Hej mina små sopisar.  Nu var det ett tag sen som jag bloggade och det är jag så hemskt ledsen för. Tänker inte gå in på detaljer osv.. Men huvudsaken är ju att jag kan blogga igen!    Nu är sommaren på gång. Eller ja, eftersom att sommarlovet pr...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 20:41

Kokerska. I detta blogginlägg tänkte jag skriva 10 sanningar om min BAE, Rickard Åhnberg! Jag skrev i mitt förra inlägg att det var ett av mina förslag. Men nu kör vi det! Vem vill inte veta 10 sanningar om min tyska mulliga utomhus pudding? Näe, ha!...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 10:54

Oj. Nu tänkte jag skriva lite info för dig som prenumerant. De är viktigt, så håll koll. Jag kommer försöka skriva iallafall 5 inlägg i veckan. Blir det bra? Och det kan bli mer, men inte mindre. Minst 5 iallafall. Och jag har lite idé torka tyvärr. ...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 10:30

Hej ondkropps kompizar. Har du ingen kompis? Jag har för mig att vissa personer inte har nån kompis. Tyvärr . Så därför tänkte jag köra en lite tävling här på bloggen,  Man kan säga att jag har 5 olika stadium på mina vänner. 1) De desperata 2) deTrå...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards