Direktlänk till inlägg 9 juni 2016

Back on track

Av Juliana Ceraolo - 9 juni 2016 20:49

Hej mina små sopisar.  Nu var det ett tag sen som jag bloggade och det är jag så hemskt ledsen för. Tänker inte gå in på detaljer osv.. Men huvudsaken är ju att jag kan blogga igen! 


Nu är sommaren på gång. Eller ja, eftersom att sommarlovet precis börjat så blir ju vädret skit. Men bortsett från det så tror jag att sommarlovet kommer bli bra. Vad tror du då? Jag lyssnar. Vad tror du? Nej nej, ingen snusk kryssning för dig i sommar. Jag har faktiskt en hel del planerat. Framför allt med min rumpis tihi. På tal om kryssning, på kryssning ska vi! Sitta där på fartyget, dricka bål och chilla. Precis vad min bullris behöver. En till grej jag Ska göra med Rickard är....... Åka utomlands! Till hans hemland. Just nu är han i Litauen och jobbar. Han tycker det är skönt att Få slippa Tyskland ett tag. Och hans hemland är Nord ost Estland. Intressant att åka till faktiskt. Hmm.  


I nästa blogginlägg tänkte jag skriva om mitt FDT barn som så många har undrat över. Det är dags att berätta hela historien. Ganska hårresande berättelse, men det ska gå så bra så :)


Med en god eftersmak / Juliana Kattarina Ceraolo Velmonte 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Juliana Ceraolo - 1 augusti 2016 21:32

Ringbergsfors. Och välkomna till ett nytt inlägg här på min blogg. Bloggen kommer nu framöver inte bara vara min. Min lille fjärtis Rickard kommer också göra inlägg här faktiskt. Det blir väl kul? Han är ju redan med såpass mycket att jag tror att de...

Av Juliana Ceraolo - 9 juni 2016 21:03

Mochen da!  Jo, jag tänkte nu skriva lite om berättelsen om mitt FDT barn.   Det började såhär. Jag och Rickard hade vart ute på krogen och kom sedan hem till mina kusiner som jag skulle passa under kvällen. Vi var fulla, och vi bjöd barnen på en...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 20:41

Kokerska. I detta blogginlägg tänkte jag skriva 10 sanningar om min BAE, Rickard Åhnberg! Jag skrev i mitt förra inlägg att det var ett av mina förslag. Men nu kör vi det! Vem vill inte veta 10 sanningar om min tyska mulliga utomhus pudding? Näe, ha!...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 10:54

Oj. Nu tänkte jag skriva lite info för dig som prenumerant. De är viktigt, så håll koll. Jag kommer försöka skriva iallafall 5 inlägg i veckan. Blir det bra? Och det kan bli mer, men inte mindre. Minst 5 iallafall. Och jag har lite idé torka tyvärr. ...

Av Juliana Ceraolo - 22 mars 2016 10:30

Hej ondkropps kompizar. Har du ingen kompis? Jag har för mig att vissa personer inte har nån kompis. Tyvärr . Så därför tänkte jag köra en lite tävling här på bloggen,  Man kan säga att jag har 5 olika stadium på mina vänner. 1) De desperata 2) deTrå...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards